elin
tonight's music,
onsdag, november 12, 2008
igår var det en fin kväll hemma hos larssons i öre, familj med farsdagsmiddag och skratt, sånna där middagar har vi för lite av,
jag älskar dom, inget jag säger ofta men.
och i övrigt : fint uppvaknande,
- trots kylan, ren värme.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar