torsdag, november 27, 2008

har ont i brösten, scheisse.
towe förresten, ser fram emot tisdag, jag saknar dig.

( det som gjorde min morgon ; )

2 kommentarer:

  1. Anonym08:56

    Tisdag? Sa vi inte måndag? Nåja, tisdag passar ju också i vilketfall som helst!

    SvaraRadera
  2. haha ! felskrivning. :D måndag !

    SvaraRadera