elin
tonight's music,
lördag, oktober 18, 2008
frosten låg på gräset, istäcke över vägen och jag fick skrapa rutorna, usch. det här är en hemsk tid, varför ska vintern komma ?
i år har jag iallafall något att se fram emot.
undra om jag ska önska mig ett duntäcke i julklapp ?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar