torsdag, september 25, 2008

vid 7 tiden när mina grannar går ut, försöker de leva om extra mycket för att göra livet surt för resterande grannar, är inte det jävligt ?

2 kommentarer:

  1. Anonym08:12

    Du har iallafall inga techno nördar under dig.

    SvaraRadera
  2. nej, och det är jag glad för kan jag lova !

    SvaraRadera