elin
tonight's music,
tisdag, september 23, 2008
jag flippade, jag är ledsen. men blir så less på tjat, jag vet redan om det där, ska fixa det på fredag då lönen kommer.
onödigt ? ja, men skojar du, men vad ska jag göra då det redan har hänt ?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar