fredag, september 05, 2008


det går rykten om att den här lilla krabaten bor hemma hos mor och far nu på örehägna ;

1 kommentar:

  1. Anonym14:17

    stämmer bra det och han är så underbaar:)Kram mami

    SvaraRadera