elin
tonight's music,
tisdag, september 23, 2008
blev just road av min kära vän från staterna, det var det roligaste jag hört på länge.
jobbar 4 dagar framöver, ledig 2, jobbar 3, ledig 2 ? jobbar 3. pengar, det blir fint.
ska ringa signe angående resan också, måste styra upp det.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar