elin
tonight's music,
fredag, augusti 08, 2008
TGI-FRIDAY'S
fyfabian vad skönt , tre dagars helg, TRE DAGAR,
ååh.
och btw. 080808 ? ska det vara grymt ? vissa anser det, det är bullshit enligt mig, igår kommer aldrig tillbaka igen heller, eller imorn, datum ? ew.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar