elin
tonight's music,
tisdag, augusti 19, 2008
elisabet kommer hem på söndag, sweet. det blir roligt !
mina glasögon är jobbiga, otroligt jobbigt.
dennis dog idag, de fick ta bort honom,
lillen då, för det bästa.
han är söt.
1 kommentar:
Anonym
18:18
Dennis <3/rebecka
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Dennis <3/rebecka
SvaraRadera