elin
tonight's music,
måndag, juni 23, 2008
snacka om att få en riktig smäll i magen, bara sitta där och lyssna på orden, försöka få in och samtidigt hålla borta gråten, lyckades, iallafall då jag satt där.
får hoppas på det bästa, för det där beskedet var inte vackert.
1 kommentar:
Anonym
17:48
<3 :* /Rebecka
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
<3 :* /Rebecka
SvaraRadera