elin
tonight's music,
måndag, juni 23, 2008
jag är helt slut,
och ska på kurs imorn, min lediga dag, tack för den (..)
och du gör mig ledsen, agera vän, tack. jag behöver dig.
godnatt ;
1 kommentar:
Anonym
18:17
måste du alltid vara så kryptisk?:)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
måste du alltid vara så kryptisk?:)
SvaraRadera