tonight's music,
heej! låter som ni har det bra! saknar dig som fan, köket ä inte detsamma utan dig;) har massssa skvaller om en viss medarbetare:)you know who?! blire nå converse? jag åker på onsdag så maila mig så fort du kan! ta hand om dig!puss/jossan
heej! låter som ni har det bra! saknar dig som fan, köket ä inte detsamma utan dig;) har massssa skvaller om en viss medarbetare:)you know who?! blire nå converse? jag åker på onsdag så maila mig så fort du kan! ta hand om dig!puss/jossan
SvaraRadera