elin
tonight's music,
tisdag, maj 27, 2008
enligt min hanna så om man drömmer om att hålla på att drunka, så håller man på att tappa fotfästet på ens liv. jag vet inte, fortfarande helt skakis av den drömmen.
ikväll är det öppet hus på storgatan 4. kalas, välkommen hit.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar