heldag med bucki, det har varit toppen, :)
tröttheten stiger, ska sova nu.
i övrigt, en månad kvar, känns grymt !
har förresten fått mig en stringhylla, FÅTT. det är ju helt galet, de kostar massor annars, ska köpa mig två gavlar till, så har jag mig två stringhyllor , lycka.
dessutom blir både min hall och toa skitfint,
great! :D /bucki
SvaraRadera