elin
tonight's music,
torsdag, mars 20, 2008
+ andra avenyn är så bra,
resan är bokad
snart är det påsk (OB !)
fick ett glatt sms imorse
mamma och pappa kommer ikväll, och sätter upp saker på väggarna.
- börjar jobba om 25 minuter, måste gå nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar