elin
tonight's music,
tisdag, februari 26, 2008
jag blir så irriterad,
skulle få retroaktivt denna månad för löneförhöjningen förra månaden, + löneförhöjning,
vilket jag inte fått.
jag hatar när det inte flyter.
-
och , jag blir helt matt av tanken.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar