elin
tonight's music,
tisdag, januari 22, 2008
kaviar är ändå underskattat.
varit hos bucki ikväll, hjälpt henne med matten.
det känns som om vi gör framsteg, haha.
men det är fint,
är så ölsugen,
drygt att jag ska jobba helgen, och alla andra är ledig.
(sluta dyk upp överallt.)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar