elin
tonight's music,
tisdag, maj 15, 2007
att det där inte blev något alls, är någon förvånad? nej,
och att inte usa resan kommer bli av, är någon förvånad? nej,
and it sucks, big time.
och , själv känslan, det är känslan som är härligast, men , hejdå.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar