elin
tonight's music,
tisdag, mars 13, 2007
it's just a dream baby :)
och gud vad du gör mig glad, på något twisted way.
sen; dagens konstaterande - inte bra att simma då det är massa andra som också gör det, man försöker fokusera sig mer på att inte få svallvågorna i munnen än att simma.
i övrigt, ja. jag vet inte.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar