elin
tonight's music,
fredag, mars 23, 2007
det vore grymt, riktigt jävla grymt, då kanske man har något att se fram emot då?
fan, 3100 kr för den där saken, såå värt det.
men , alone, kommer det, då blir det det.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar