elin
tonight's music,
tisdag, december 05, 2006
6 3 0 0
scheisse.
det finns saker som måste göras, men vill man verkligen göra det ? nej.
och det finns saker man vill göra, men kan man göra dom för det ? nej.
sen finns det uttråkning, det är mycket uttråkande.
och hur kan jag vara så trött ?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar