elin
tonight's music,
fredag, juni 30, 2006
ännu en dag
hej, jag har mycket att göra. speciellt mycket att göra då NATHALIE OCH PA NÖDVÄNDIGTVIS SKA SE FILM PÅ HANS RUM. då kan inte jag spela sims. jag blir ledsen då. :(
2 kommentarer:
g
23:05
du kan få hänga med mig om du vill!
Svara
Radera
Svar
Svara
elin
20:20
du är så snäll du! (Y)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
du kan få hänga med mig om du vill!
SvaraRaderadu är så snäll du! (Y)
SvaraRadera