elin
tonight's music,
fredag, maj 05, 2006
alabama
man kan inte sluta fnissa när man tittar på johnny. vad pinsamt.
elin
jag vet. alltså, man måste försöka men det är svårt. :
alabama
jaa. vi får gå på avvänjning.
elin
jag tror det. :=
alabama
anonyma johnnyister
elin
depp-ade
elin
:D'
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar