film hos frida. det blir värt.
hon är så söt. :) i övrigt..
nej. inget i övrigt.
har umgåtts med mor.
hon är bäst. ^^
jag längtar så sjukt till stockholm!
och få se guss igen.
han är nog bäst i stockholm.
(och det finns ju ett antal! ;) )
jag hänvisar och gapskrattar:
www.whiteninjacomics.com
naww :D saknar dig också feolin
SvaraRadera:D
SvaraRadera