Här spenderar jag förmiddagen med min jobbarkompis. Härligt!
tisdag, juli 21, 2015
Livskvalitet! 💕
fredag, februari 20, 2015
Tjejen som trivs.
Känslan av att man åker till stan, springer på några butiker, kommer hem och är helt slut kommer jag aldrig gilla. Man tycker väl att man bör palla mer.
måndag, februari 16, 2015
onsdag, februari 11, 2015
Idag åker jag till övik fär att spendera eftermiddagen med ellen och linda!
Imorn: yrkesmässa på nolia med kommunal.
söndag, februari 08, 2015
Söndagsmys.
lördag, februari 07, 2015
Morgonbus. ♥
torsdag, februari 05, 2015
Trött!
onsdag, februari 04, 2015
Många möten i veckan.
I övrigt; kluven.
lördag, januari 31, 2015
Helt sinnessjukt vad snön öser ner och ännu en gång frågar jag mig varför inte jag bor på en solig plats? (preferably san diego)
Landur och jag har varit i övik idag. Jag gillar övik, mycket mysigare än umeå! Sen ikväll- gym. Benpass. KUL!
fredag, januari 30, 2015
Lunch på jobbet.
Snart helg!
onsdag, januari 28, 2015
Standardfrasen för mig: I did to much..
MEN, två dagars ledigt och för mycket roligt resulterar i huvudvärk och en trött kropp. Längtar redan efter helg!
Månadshandlat med M idag dock. Och middag med syster hos F. Mysigt och så gott!
tisdag, januari 27, 2015
Firade min helg med att bädda rent och nu lyxfrukost med färskpressad blodapelsin.
måndag, januari 26, 2015
Tre dagars jobb är slut. Nu har jag min helg! Lund har tyvärr inte ringt, är rätt bummed över det.
Idag har varit en bättre dag än andra. Gymmat med Marie, busat med Leah och haft fasters lillgull på snabbvisit. Dessutom haft lite qualitytime med Jessica.