onsdag, maj 01, 2013

Är så stolt över min fina sambo som har klarat matten med högsta betyg och gör klart samhällskunskapen ikväll. <3

Har en lycklig lillskit bredvid mig i sängen, det är soligt och varmt på honom.

1 kommentar:

  1. Anonym16:29

    Bra jobbat N!Vilken härlig bild på John:)kram mami

    SvaraRadera