lördag, december 22, 2012

Underbar dag hemma i öre. Godistillverkning, surdegsvörtbak, pajbak och middag med vin, ost och kex, sen spel och en massa skratt. Dagar som dessa som gör det värt att leva!

1 kommentar:

  1. Anonym16:57

    Så härligt att få vara tillsammans<3 /kram mami

    SvaraRadera