torsdag, september 27, 2012

Intressant tanke- om de hade byggt toan minst halva storleken hade de kunnat fylla på minst fem-sex platser till. Men nej, de valde att göra den fyra kvadratmeter. Lyckat norrtåg. - Ja, jag får stå idag.

2 kommentarer:

  1. Anonym15:25

    Elin nu var du lite vrång...tänk på dom som är handikappade på ena eller andra viset! kram mami

    SvaraRadera
  2. ja, det har du helt rätt i !

    SvaraRadera