söndag, april 15, 2012

En perfekt söndag med min man; Pyjamas, serier, tv-spel, ceasarsallad och öl, skype med elaine. Bara så skönt att vara ibland.

1 kommentar:

  1. Anonym22:30

    En perfekt söndag låter det som<3/kram mami

    SvaraRadera