fredag, april 20, 2012

Att vakna till fiskmåsarnas skrik är fantastiskt. Då vet man att det går mot rätt tider.

1 kommentar:

  1. Anonym15:17

    kan inte annat än att hålla med dig/kram mami

    SvaraRadera