fredag, mars 16, 2012

Något jag blir skogstokig över är ljudböcker med dåliga uppläsare. Denna kvinna som läser denna isfolksbok är fruktansvärd !

4 kommentarer:

  1. Anonym17:52

    kan ju inte vara värre än när Babben läser...haha/kram mami

    SvaraRadera
  2. haha, nej, då kan man väl inte ta något på allvar!

    SvaraRadera
  3. Elisabet08:25

    Tur att du inte har betalat en förmögenhet för dom då =)

    SvaraRadera