torsdag, mars 22, 2012

Just gjort en spännande köttgryta från min älskade kokbok jag fått av min svärmor. Högrev, lök, vitlök, blekselleri, morötter, ärtor, potatis och sötpotatis och annat gott. Nu ska vi avnjuta middagen framför tvn och avonlea.

2 kommentarer:

  1. Anonym09:30

    Måste ha blivit fantastiskt gott! /kram mami

    SvaraRadera
  2. det blev det verkligen !

    SvaraRadera