fantastisk helg, och fantastisk vecka, skönt att bara vara, se film varje kväll, buzz, sakna sin älskade man och sin knäppa katt, se saker, se folk, leka med lilla siribiri, åka tuben, lyssna på tiggande musiker, äta fantastiskt gott varje dag, PANDURO (!)
men, idag åker jag hem till kylan och värmen igen ! :**
Tack för fyra awesome dagar ;*
SvaraRaderatack själv babyy :**
SvaraRadera