söndag, september 04, 2011

nu är jag ledig tre dagar, alltså:
NU ÄR JAG LEDIG TRE DAGAR.

jag ska -
hälsa på tove
veckohandla
skicka traderavinster
förhoppningsvis plocka bär med svägerskan
umgås med min man
baka surdegsbröd
dammsuga
äta middag med arbetskamraterna
levla min paladin
och säkerligen något mer

3 kommentarer:

  1. Anonym23:12

    Elin kan vi inte äta sushi någon dag som Jessica gjort till oss.

    SvaraRadera
  2. Anonym07:11

    Och när ska du vila då.../kram mami

    SvaraRadera
  3. tycker du vi ska laga sushi kicki ?

    SvaraRadera