nu är jag ledig tre dagar, alltså:
NU ÄR JAG LEDIG TRE DAGAR.
jag ska -
hälsa på tove
veckohandla
skicka traderavinster
förhoppningsvis plocka bär med svägerskan
umgås med min man
baka surdegsbröd
dammsuga
äta middag med arbetskamraterna
levla min paladin
och säkerligen något mer
Elin kan vi inte äta sushi någon dag som Jessica gjort till oss.
SvaraRaderaOch när ska du vila då.../kram mami
SvaraRaderatycker du vi ska laga sushi kicki ?
SvaraRadera