lördag, augusti 20, 2011

Tar vara på en fin dag och fikar på café anno med mamma. <3


1 kommentar:

  1. Anonym20:01

    Ja det gjorde vi rätt i! Och mysigt var det också och gott/kram mami<3

    SvaraRadera