söndag, augusti 21, 2011

Saften blev lyckad och god. Min kanadensarkarl var nöjd och tyckte det var lite tufft att jag och mamma gjort den - storstadsbo, sötnos.

Kollat på greys, fållat upp mina jobbarbyxor och känt lugnet, denna helg har varit bra, trots tröttheten.

1 kommentar:

  1. Anonym09:01

    Haha,så han gillade den då:)/kram mami

    SvaraRadera