nu har jag just blivit lite mer vuxen (och nej, jag dricker fortfarande inte kaffe) - jag har beställt abonnemang på mobilen, det här är ju inte hållbart längre !
har även kommit på efterrätten på midsommarafton, det blir fint !
idag skiner solen, inte överdrivet varmt men ändå, och elisabet är uppe i norr, så ska dit och hälsa på henne, lycka !
Vad har di för midsommarplaner love?
SvaraRaderadu skulle det givetvis stå ;P
SvaraRaderavi ska göra pizza hos mor och far i gammgårn, vad gör du love ?
SvaraRadera