elin
tonight's music,
onsdag, juni 15, 2011
jag älskar dig svante, och hoppas du får det bättre där borta. <3
1 kommentar:
Anonym
05:38
ja kan du förstå att man kan sakna dom så mycket:( kram mami
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
ja kan du förstå att man kan sakna dom så mycket:( kram mami
SvaraRadera