torsdag, april 07, 2011

två dagars ledigt, denna dag ska jag spendera med min mor, mysigt !
har världens värsta mensvärk dock, scheisse.
kisse sitter ute på balkongen och tittar på fåglar som flyger förbi,
så underbart skönt när man kan börja ha balkongdörren öppen,
välkommen vår, skynda på !

2 kommentarer:

  1. Anonym18:18

    Tack för en jättemysig dag vännen<3 kram mami

    SvaraRadera
  2. tack själv ! <3

    SvaraRadera