elin
tonight's music,
måndag, april 18, 2011
idag är inte en bra dag, det känner jag på mig.
spillde just en kopp med kokhett te på mina lår och ner på min fina matta.
tack, extrajobb och brända lår.
1 kommentar:
Anonym
13:16
aj då vännen:( krya på dig/kram mami
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
aj då vännen:( krya på dig/kram mami
SvaraRadera