måndag, april 18, 2011

idag är inte en bra dag, det känner jag på mig.
spillde just en kopp med kokhett te på mina lår och ner på min fina matta.
tack, extrajobb och brända lår.

1 kommentar:

  1. Anonym13:16

    aj då vännen:( krya på dig/kram mami

    SvaraRadera