elin
tonight's music,
måndag, februari 14, 2011
febrig, lite yr, ont i kroppen,
men jag överlever,
alla hjärtans dag trots allt,
och bäst av allt, ikväll blir det filmmys i soffan med min kärlek.
(grattis älskade syster. :*)
1 kommentar:
Linda
12:15
Tack!! :) Tur jag trodde du menade mage som i.. fysisk mage :D Illa illa!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Tack!! :) Tur jag trodde du menade mage som i.. fysisk mage :D Illa illa!
SvaraRadera