elin
tonight's music,
tisdag, december 14, 2010
imorn är det årliga julbordet på köket, och gud så gott det kommer bli !
sen två dagars jobb till, och sen helg. det kommer bli kanon.
på söndag ska jag till stan och sen ska vi baka pepparkakor, då är frida hemma, hurra !
1 kommentar:
Josefin
23:31
Rackarns vad jag hade velat vara där och äta julbord! Gud så gott det hade varit!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Rackarns vad jag hade velat vara där och äta julbord! Gud så gott det hade varit!
SvaraRadera