elin
tonight's music,
fredag, november 19, 2010
små saker som gör livet,
ikväll ringde rebecka och ville leka.
så hon tog sig hit, sen drog vi på en av de bästa filmerna eeever; the girl next door !
lycka.
1 kommentar:
Jossan
03:12
SV: Visst ser det tok löjligt ut med pyntet?! haha, jag blir galen! :P
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
SV: Visst ser det tok löjligt ut med pyntet?! haha, jag blir galen! :P
SvaraRadera