onsdag, juli 28, 2010

nicholas och jag gör hemmagjord pizza till middag,
det är höst i luften, fuktigt, varmt men ändå kallt, rätt skönt.
det finns för lite tid, för lite ork, för lite pengar för de saker jag vill göra !

3 kommentarer:

  1. Anonym10:26

    på tal om höst så har pappa hittat ett till kantarellställe:)Kram mami

    SvaraRadera
  2. åh, underbart ! :)
    sa åt mormor igår att jag vill plocka hjortron med dom.

    SvaraRadera
  3. Anonym12:51

    Vet inte om det finns just några hjortron,kanske lite i alla fall:)kram mami

    SvaraRadera