torsdag, maj 27, 2010



nyheter från storgatan, min man har anlänt, jag är kär och har aldrig varit lyckligare !

3 kommentarer:

  1. UNDERBART!

    Grattis till det och stort grattis på födelsedagen!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Anonym11:38

    Jag är så glad för din skull vännen,hoppas ni får det riktigt bra tillsammans/kram mami

    SvaraRadera
  3. Signe17:06

    the best day of your life ... so far ;) fler där till väntar säkerligen! :) Puss!

    SvaraRadera