söndag, maj 23, 2010

jag har haft finbesök ikväll, av två av de bästa !

3 kommentarer:

  1. Anonym23:33

    Kakorna såg finfina ut,sparar min till imorgon till kaffestund:)tack/kram mami

    SvaraRadera
  2. ja, de var goda, men skulle nog ha haft i hackad vit choklad, då hade de varit ännu godare !

    SvaraRadera
  3. Anonym13:03

    Men gud dom var vansinnigt goda Elin,visst kan man ha i chokladbitar,men dom var goda som dom var också:)kram mami

    SvaraRadera