elin
tonight's music,
torsdag, mars 25, 2010
nu toksnöar det ute,
herregud.
hemma och äter lunch idag, ska på utvecklingssamtal snart.
fick papperna igår, lycka! som jag har väntat, som vi har väntat.
slutar sex idag, toppen.
och jag saknar elisabet!
1 kommentar:
Elisabet
20:53
Jag saknar dig också gumman!
Härligt att höra av dig idag <3
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag saknar dig också gumman!
SvaraRaderaHärligt att höra av dig idag <3