lördag, januari 30, 2010

ska till stan idag, det är minus tjugotvå ute, vilken dröm, vilket kalas!
det snöar dessutom ute,

ikväll är det revy, farmor 80+ ska stå på scen och dansa till 50 cent.

4 kommentarer:

  1. jag är taggad! :) Tydligen så blev det succé igår på första visningen!

    SvaraRadera
  2. jag skulle kunna betala rätt mycket för att få se farmor 80+ dansa till 50 cent!

    Det är ju helt vattentätt, det är ju GARANTERAT succé!

    Åker du inte till Kanada snart? :)

    SvaraRadera
  3. yes, jag hörde det linda ! synd att jag inte pallar med det.

    rebecka, JA. tisdag ! :)

    SvaraRadera
  4. Rebecka22:39

    Vilket kalas! :p

    SvaraRadera