tonight's music,
jag är taggad! :) Tydligen så blev det succé igår på första visningen!
jag skulle kunna betala rätt mycket för att få se farmor 80+ dansa till 50 cent!Det är ju helt vattentätt, det är ju GARANTERAT succé!Åker du inte till Kanada snart? :)
yes, jag hörde det linda ! synd att jag inte pallar med det.rebecka, JA. tisdag ! :)
Vilket kalas! :p
jag är taggad! :) Tydligen så blev det succé igår på första visningen!
SvaraRaderajag skulle kunna betala rätt mycket för att få se farmor 80+ dansa till 50 cent!
SvaraRaderaDet är ju helt vattentätt, det är ju GARANTERAT succé!
Åker du inte till Kanada snart? :)
yes, jag hörde det linda ! synd att jag inte pallar med det.
SvaraRaderarebecka, JA. tisdag ! :)
Vilket kalas! :p
SvaraRadera