elin
tonight's music,
lördag, december 26, 2009
har varit en vit, fin jul i år, mysigt hemma i öre och ledighet.
dock känner jag mig halv utan min raring, ingenting är helt som det ska vara,
men jag har en fin familj.
får ledigt i februari,
lycka !
1 kommentar:
Anonym
19:47
Och jag har en fin dotter:)))så mysigt att ha dig hemma några dagar/kram mami
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Och jag har en fin dotter:)))så mysigt att ha dig hemma några dagar/kram mami
SvaraRadera